miercuri, 10 noiembrie 2010

“Descopera Cum Am Reusit Sa Slabesc 3 Kg In 7 Zile, Fara Sa Folosesc Pastile, Infometare, Diete Complicate Sau Exercitii Fizice Plictisitoare...Si Cum

“Descopera Cum Am Reusit Sa Slabesc 3 Kg In 7 Zile, Fara Sa Folosesc Pastile, Infometare, Diete Complicate Sau Exercitii Fizice Plictisitoare...Si Cum Poti Obtine Si Tu Exact Aceleasi Rezultate...

Dar adevarul este ca nu oricine poate slabi pana la 3 kg in 7 zile!

Poate ca asta nu este pentru tine? Nu pot garanta absolut nimic, pentru ca nu te cunosc personal. Nu stiu ce varsta ai, ce greutate ai si ce vointa ai.

Deci iti sugerez sa citesti cu atentie urmatoarea fraza:

Daca iti doresti cu adevarat sa slabesti 3 kg in 7 zile, nu ai nevoie decat de un singur lucru,si acela este: sa fi capabil sa iei decizia de ati schimba odata pentru totdeauna alimentatia si stilul de viata...

...acesta este motivul pentru care spun ca NU ORICINE poate slabi 3 kg in 7 zile!

Dar..nu trebuie sa faci aceasta schimbare peste noapte! Nicidecum..facand doar cateva modificariin alimentatie si in stilul de viata poti avea cateva rezultate exceptionale.

Tocmai am stabilit asteptarile pe care tu le poti avea, urmand cateva sfaturi practice.

Daca tu crezi ca schimbandu-ti alimentatia si stilul de viata, te va ajuta sa slabesti sanatos si definitiv (si de ce nu, 3kg in 7 zile...sunt foarte multe cazuri, exemple mai acusi)..atunci eu cred ca pot sa te ajut in acest jurnal.

Vreau sa-ti impartasesc cateva idei. Vreau sa-ti spun cateva lucruri despre slabire si diete, pe care probabil nu le-ai mai auzit pana acum. Vreau sa-ti ofer o perspectiva diferita.

Ca sa incepem acest jurnal vreau sa iti ofer o privire de ansamblu si mai apoi sa-ti spun povestea mea..eu, Camelia, o fosta obeza..

In primul rand cred ca trebuie sa ai o imagine de ansamblu!

Iar mai apoi o sa iti dezvalui mai multe detalii, pana cand o sa ai tot ce este necesar sa faci o schimbare in bine...chiar si incepand de astazi!

Iata ce trebuie sa faci pentru a slabi sanatos si definitiv, chiar pana la 3 kg in 7 zile:

1. Elimina alimentele care te impiedica sa pierzi grasimea..

- Renunta definitiv si cat mai repede la tot ce se termina in "OZA" si anume: zaharoza, fructoza, lactoza si maltoza.

- Nu consuma niciodata mancarurile care fac parte din urmatoarea categorie: conservat, procesat, fast-food, prajit, rafinat, pasteurizat si tot ce are alcool, acid, uleiuri hidrogenate, in special renunta la margarina..

- Consuma numai alimente recomandate, si elimina-le pe cele interzise (mai multe detalii mai acusi)

2. Consuma alimentele care accelereaza pierderea grasimii.

- O scurta lista ar fi urmatoare: ouale, toate legumele, fructele (mai putin cele dulci), pestele, pieptul de pui, untul, nucile, uleiul de masline virgin, baconul, avocado, soia, fainoase integrale, dovleac, fasole, varza..practic toate zarzavaturile.

3. Urmeaza un plan in mai multe etape care sa te ajute sa combini alimentele in asa fel incat sa ai EFICIENTA MAXIMA.

Totodata poate fi de un real folos, daca faci parte dintr-o comunitate de oameni care doresc sa slabeasca schimbandu-si alimentatia si stilul de viata...(mai multe despre aceste lucruri mai tarziu).

Inainte sa intru in mai multe detalii..doresc sa-ti impartasesc povestea mea..

Buna. Numele meu este Camelia si am 29 de ani.

Eu cred ca seman foarte mult cu voi. Acum 3 ani eram o femeie fericita, aveam un corp de invidiat ( nu exact 90-60-90, insa aveam greutatea perfecta pentru varsta respectiva.). Eram sanatoasa si aveam si un mariaj absolut minunat.

Atunci s-a nascut primul meu copil, Adrian. A fost cu adevarat cel mai frumos cadou pe care l-am primit pana atunci de la Dumnezeu. Sarcina a decurs destul de bine si eram cu totii fericiti. Desi m-am ingrasat cu cateva kilograme dupa sarcina, am zis ca e ceva normal, si mi-am continuat viata precum inainte.

Dupa mai putin de un an de zile am ramas din nou insarcinata. Era al doilea copil al meu (David) ! Ma simteam minunat. Prima sarcina a mers bine, Adrian era sanatos, deci ma asteptam ca si aceasta sarcina sa decurga normal. Ceea ce s-a si intamplat.

Dupa aceasta sarcina lucrurile au inceput sa se schimbe in viata mea. Am depus aproximativ 20 de kilograme. Atunci am luat in serios pentru prima data ideea de a incepe o cura sau o dieta.

Am incercat o prima dieta, si am renuntat dupa un timp pentru ca nu vedeam rezultate. Apoi am incercat o alta dieta, recomandata de cineva. Am reusit sa slabesc, sa dau jos cateva kilograme, insa dupa o perioada, m-am ingrasat inapoi, ba mai mult, aveam mai multe kilograme decat inainte de a ma apuca de dieta respectiva.

Atunci am crezut ca cel mai probabil voi ramane mereu asa si m-am resemnat. Problema a fost ca, odata cu trecerea timpului aveam din ce in ce mai multe kilograme, iar de aici, au inceput primele probleme in familie.

Relatia pe care o aveam cu sotul meu a inceput sa se transforme…la inceput intr-una de amicitie, pentru ca mai apoi sa fie indiferent fata de mine, acuzand mereu faptul ca “tu nu faci nimic sa slabesti”…

Mai mult decat atat incepusem sa am probleme de sanatate din cauza kilogramelor in plus. Aveam colesterolul ridicat, fapt care mi-a declansat probleme la inima.

Nimic nu mergea bine atunci..sotul meu a gasit o oportunitate si a plecat la munca in afara tarii, iar eu am intrat in depresie… Totusi, probabil ca am fost foarte norocoasa pentru ca am avut o prietena veche care a venit la mine acasa si avut grija atat de mine cat si de copii pentru o perioada.

Intr-o zi aceasta prietena, pe care o cheama Oana, mi-a spus ca are o dieta de la un am..si ca aceasta dieta este una oarecum “miraculoasa” in sensul ca majoritatea acelora care au incercat-o au avut si rezultate.

Astfel ca, prietena mea mi-a adus dieta respectiva si am inceput-o…trebuie sa recunosc ca am avut ambitie si ca Oana a fost mereu langa mine si m-a sustinut.

Intr-o perioada relativ scurta am reusit sa dau jos kilogramele pe care le-am pus dupa a 2a sarcina…lucru care mi se pare incredibil.

Ba mai mult decat atat fata de dietele pe care le-am incercat pana acum…nu imi este foame…si asta poate ca si din cauza faptului ca dieta, practic te invita sa manci cam de 5,6 ori pe zi… si nici macar nu fac vreun sport sau exercitii.

Am din ce in ce mai multa energie, iar corpul meu arata din ce in ce mai bine.. Si ceea ce este mai important pentru mine..ca nu am mai pus niciodata acele kilograme inapoi, iar acum corpul meu arata chiar mai bine decat inainte de ultima sarcina.

Am reusit sa trec peste depresie si peste problemele de sanatate, colesterolul meu a scazut, am energie mai multa ..iar sotul meu s-a intors acasa si surprinzator se pare..si-a schimbat si el atitudinea, iar acum suntem o familie fericita, din nou :)

Totusi acum ceva timp a venit la mine un prieten de familie care dorea si el sa slabesca. A incercat mai multe diete, insa mereu punea inapoi kilogramele dupa dieta.

A venit la mine si i-am oferit informatiile pe care le-am urmat si eu, si..se pare ca dieta a lucrat si pentru el, astfel ca a reusit sa slabeasca atat cat si-a propus.

Dupa ce a reusit acest lucru, intr-o seara m-am trezit cu el la usa mea…si mi-a propus sa impartim aceasta informatie cu cat mai multa lume. Mi-a spus ca are cativa amici care pot sa raspandeasca aceasta informatie pe internet

Intai am fost sceptica, dar in ultima faza am fost de acord si asa am ajuns sa va impartasesc povestea mea..

Iar acei amici sunt de fapt Echipa CumSlabesc, in care ma aflu si eu. Nu suntem doctori sau nutritionisti, insa suntem siguri ca va putem ajuta.

Elimina alimentele care te impiedica sa pierzi grasimea.

Totul incepe aici.

Hai sa vedem care ar fi dusmanii tai, daca urmezi aceste concepte.

Dusmanul tau nr 1 este ZAHARUL!

Bineinteles ca nu este vorba doar de zaharul pur, ci si de fructoza si maltoza.

Fructoza este zaharul gasit in fructe, miere si siropul de porumb. Este aproape de trei ori mai dulce decat zaharoza.

Cand fructoza este adaugata mancarurilor procesate, producatorii pot spune ca produsele lor nu contin zahar. Aceasta este o “tehnica legala” din moment ce fructoza este un zahar in sine…

Fructoza este o monozaharida absorbita aproape intact la nivelul sistemului digestiv si descompusa in glucoza, de catre ficat.

Maltoza este zaharul gasit in grane. Este o dizaharida, insa nu se descompune in fructoza sau galactoza, ci in glucoza. Pentru dvs este cea mai agresiva forma de “zahar”.

Fara “OZA” pentru tine! Fara alimentele ce contin “OZA”!

Cu alte cuvinte, fara produse de panificatie (inclusiv painea integrala, cereale, paste),popcorn, prajituri, sucuri procesate, fructe in cantitati mari (in special cele dulci precum bananele, ananasul)

Un lucru de retinut consta in faptul ca, toti cei care vor sa slabeasca trebuie sa-si regleze glicemia.

Dusmanul tau nr 2 trebuie sa fie MANCARURILE PROCESATE!

Mancarurile procesate nu numai ca contin mult zahar (este posibil sa fie trecuta fructoza in loc de zahar la ingrediente) dar contin si multe chimicale.

Aceste chimicale sunt filtrate ulterior de ficat.

Insa problema este una uriasa in momentul in care ficatul nu mai poate sa isi faca treaba de asimilare a substantelor nutritive in organism si de reglare a tuturor principilor alimentare (proteine, glucide, lipide, saruri minerale), pentru ca este invadat de o multime uriasa de toxine si chimicale.

Dupa cum am spus o alta functie a ficatului este acea de a detoxifica corpul.

Insa cand corpul are prea multe toxine de pe urma acestor mancaruri procesate..ficatul nu mai poate procesa lipidele, proteinele, glucidele..astfel incat NU VEI MAI ARDE GRASIMEA NECESARA!

Dusmanul tau nr 3 trebuie sa fie mancarurile care fac parte din urmatoarea categorie: conservat, prajit, rafinat, pasteurizat si tot ce are alcool, acid, uleiuri hidrogenate, in special renunta la margarina..

Consuma alimentele care accelereaza pierderea grasimii

O scurta lista ar fi urmatoare: ouale, toate legumele, fructele (mai putin cele dulci), pestele, pieptul de pui, untul, nucile, uleiul de masline virgin, baconul, avocado, soia, fainoase integrale, dovleac, fasole, varza..practic toate zarzavaturile.

Cat despre grasimi, exista un mit si anume ca daca mananci grasimi te vei ingrasa.

Lucru fals, deoarece, daca mananci grasimile bune nu numai ca te ingrasi, dar acestea cresc metabolismul si te ajuta sa slabesti.

Exemple de grasimi rele care te ingrasa sunt: uleiul (prajit, fiert), margarina, frisca, snacksurile, chipsurile, mancarea fast-food.

Exemple de grasimi bune care ajuta la slabire: untul, ouale, nucile, uleiul de masline, baconul, avocado.

Un ultim cuvant despre calorii si infometare.

Majoritatea dietelor pun mare pret pe namaratul caloriilor si pe infometare. Numaratul caloriilor nu este deloc necesar, intrucat daca vei elimina mancaruruiele proaste vei realiza urmatorul fapt…

VEI MANCA MAI MULT in fiecare zi si de mai multe ori pe zi, insa doar din mancarurile bune!

Trebuie sa retii ca daca te infometi, corpul va retine grasimea pentru a nu muri, deci nu fa aceasta greseala!

Haideti sa vorbim despre un plan adevarat care va va ajuta sa combinati alimentele permise in asa fel incat sa aveti EFICIENTA MAXIMA.

Pentru a explica cat mai bine acest plan, trebuie sa introducem conceptul de metabolism.

Multi se ingrasa mancand destul de putin, iar altii se delecteaza cu dulciuri si isi pastreaza supletea.

Spunem ca metabolismul este responsabil. Dar daca stim acest lucru, de ce nu il folosim in favoarea noastra?

Organismul metabolizeaza alimentele pe care le consumi si le transforma in vitamine, minerale si nutrimente esentiale. In functie de tipul de metabolism pe care il ai, poti slabi foarte usor daca vei consuma mai mult alimente din clasa celor pe care le metabolizezi foarte bine.

Cele trei tipuri de metabolism.

Tipul carbohidrat.

Dupa cum ii spune si numele, caracteristica pregnanta este buna metabolizare a alimentelor care contin hidrati de carbon (carbohidrati).

Acest metabolism functioneaza la parametrii optimi cu o dieta bazata pe carne alba, produse animale – lactate + oua, legume, fructe si carbohidrati aproape sub toate formele (dulciuri, paste fainoase FARA EXCESE), acestia avand cea mai buna toleranta fata de insulina si indexul glicemic al alimentelor.

Daca te afli in aceasta categorie si vei consuma proteine in exces, ele vor acidifia celulele. In plus, proteinele nu se metabolizeaza, iar organismul le va depozita si se va produce ingrasarea.

Tipul proteic.

Metabolizezi foarte usor alimentele care contin proteine: carnea rosie si alba si derivatele din carne, ouale, lactatele. Mediul organismului tau este acid.

Tipul mixt.

Metabolizezi la fel de bine alimentele cu carbohidrati si pe cele care contin proteine. Deci, fie carne sau vegetale, nu ai probleme cu kilogramele in plus, DACA LE CONSUMI MODERAT.

Atentie insa, consumul unui singur tip de alimente este in mod cert contraindicat. Organismul are nevoie de toate nutrimentele pentru o buna functionare, incluzand vitaminele si mineralele din vegetale, dar si proteinele de buna calitate din carne.

Cu alte cuvinte, daca combinati alimentele permise, conform metabolismului dvs, PUTETI SLABI cu siguranta 3 Kg In 7 Zile, chiar si fara exercitii!

Te rog sa recitesti aceasta pagina cel putin de cateva ori, pana iti intiparesti in minte acest plan..Ce e scris pe aceasta pagina poate valora sanatatea ta.

O scurta recapitulare...

1. Elimina alimentele care te impiedica sa pierzi grasimea..

2. Consuma alimentele care accelereaza pierderea grasimii.

3. Urmeaza un plan in mai multe etape care sa te ajute sa combini alimentele in asa fel incat sa ai EFICIENTA MAXIMA.

Actiuni pe care poti sa le iei chiar acum.

Sper ca ti-ai dat seama cum am reusit sa slabesc 3 kg in 7 zile urmand acesti pasi..Acum ce trebuie sa faci este sa incepi planul.

Elimina definitiv alimentele daunatoare si consuma alimentele care accelereaza pierderea grasimii. Foloseste-te de toate informatii postate...valoreaza cat sanatatea ta. Cel putin pentru mine stiu ca au valorat!

Bineinteles e mult mai mult decat ce am prezentat...

Tocmai de aceea in acest moment trebuie sa iti iei un angajament. Trebuie sa iti schimbi atitudinea, sa incepi acest plan si sa faci parte dintr-o comunitate de oameni care sunt exact in aceasta situatie..

Acest lucru s-ar putea sa nu fie pentru toata lumea!

Mi-a luat zile intregi sa sumarizez aceste pagini despre cum am reusit sa slabesc..si mi-a luat luni intregi sa creez o comunitate cu oameni pe care cred ca ii pot ajuta.

Acum este randul tau sa faci parte din aceasta comunitate - Comunitatea CumSlabesc!

Daca inca nu crezi ca poti slabi doar schimbandu-ti alimentatia si stilul de viata...atunciComunitatea CumSlabesc nu este pentru tine. Iti poti continua viata in acelasi ritm pana cand intr-un final sanatatea iti va fi pusa in pericol..

Dar daca crezi ca poti slabi urmand planul prezentat...atunci te rog citeste mai departe pentru a afla cu exactitate cum poti accesa Forumul Comunitatii CumSlabesc si cum poti sta de vorba si cu ceilalti membri ai comunitatii....

Apoi putem continua discutia...

“Descopera In Detaliu Planul In Mai Multe Etape Pe Care L-am Urmat Reusind Sa Slabesc 3 Kg In 7 Zile, Doar Schimbandu-mi Alimentatia Si Stilul De Viata...Si Cum Poti Obtine Si Tu Exact Aceleasi Rezultate...”

Acum pot sa te ajut indeaproape sa slabesti!

Este esential sa urmezi un plan in mai multe etape care sa te ajute sa iti schimbi treptat alimentatia.

Bineinteles e mult mai mult decat atat...

Tocmai de aceea am creat pentru tine gratuit “Ghidul Lunii Septembrie” al Comunitatii CumSlabesc, acolo unde intru in mai multe detalii despre planul pe care l-am urmat si unde iti ofer o perspectiva total diferita. Iti voi spune cateva lucruri despre slabire si diete, pe care probabil nu le-ai mai auzit pana acum...nici macar pe acest site.

Sunt lucruri mai avansate la care doresc sa aiba acces doar cei care cred si vor cu adevarat sa slabeasca sanatos si definitiv.

Iata ce cuprinde "Ghidul Lunii Septembrie" al Comunitatii CumSlabesc (200 pagini) oferit gratuit:

Cum sa aflati ce tip de metabolism aveti.

Cum sa creati o dieta personalizata in functie de tipul de metabolism.

Care sunt mancarurile recomandate si interzise pentru fiecare tip de metabolism.

Exemple de plan meniu zilnic pentru fiecare tip de metabolism.

Care sunt alimentele interzise, indiferent de metabolismul pe care il aveti.

Totul despre calorii si care este legatura acestora cu tipul de metabolism.

Cu ce puteti inlocui alimentele interzise, in cazul incare nu puteti sa va abtineti de la ele.

Ce trebuie sa faceti pentru a nu mai pune niciodata kg inapoi.

Cum puteti avea un corp frumos dupa ce ati slabit.

Capitol recapitulativ cu primii pasi pe care trebuie sa ii urmati pentru a incepe sa slabiti imediat.

Cum sa va recapatati increderea in sine si sa aveti o viata fericita.

Si multe altele...

Deasemenea Ti-am Pregatit Gratuit Si Aceste Bonusuri!

1. Ghid "Testul Tipului De Metabolism" care va cuprinde o serie de intrabari la care trebuie sa raspundeti pentru a afla cu exactitate tipul dvs de metabolism. Tot aici veti gasi informatii detaliate despre fiecare tip de metabolism in parte.

2. Ghid "Retete Pentru Fiecare Tip De Metabolism". Aceasta carte va cuprinde zeci de retete pentru fiecare dintre tipurile de metabolism.

3. Ghid "Jurnalul CumSlabesc". In acest jurnal vom nota ce am mancat, cand am mancat si cum ne-am simtit dupa ce am mancat; precum si rezultatele care se vor vedea dupa primele zile, saptamani..Dorim ca fiecare dintre dvs sa faca public acest jurnal pe forum.

4. Ghid complet "Cum Sa Ai Un Abdomen Plat" care va curpinde un plan cu o dieta speciala si o serie de exercitii revolutionare. Puteti urma acest plan accelerat in cazul in care marea parte a grasimii este abdominala.

5. Forumul CumSlabesc. Aici va vom sustine si da sfaturi personalizate, iar comunitatea CumSlabesc va fi impreuna si fiecare membru isi va impartasi rezultatele.

6. Drept un ultim bonus, vom oferi acces instant pe forumul CumSlabesc imediat dupa ce veti plasa comanda pentru manualul CumSlabesc.

Comandati acum si vei beneficia de aceste bonusuri gratuite! Comanda acum si slabeste chiar de astazi.

Click aici daca vrei "Ghidul Lunii Septembrie" al Comunitatii CumSlabesc!

Daca doresti sa primesti ghidul, trimiterea coletului se face prin Posta Romana si pretul este de 0 RON (GRATUIT) + taxele de ambalare si transport 19.98 RON.

In total, pentru ridicarea coletului de la Posta va trebui sa platesti doar taxele de ambalare si transport 19.98 RON.

Nu mai amana lucrurile. Nu astepta pana maine ca sa incepi dieta. Nu astepta sa iasa soarele afara sau sa primesti o invitatie la nunta ca sa incepi sa scazi in greutate. Nu astepta nici macar pana mai diseara (dupa ce savurezi o Pizza). CHIAR ACUM este cea mai potrivita perioada ca sa incepi o dieta!


Pentru orice nelamurire sau intrebare va rugam sa ne contactati la:

CumSlabesc@ymail.com
Nr. Telefon: 0742578230

Un comentariu:

  1. Eu am folosit guarana pentru a pierde câteva kilograme. Am povestit despre ea pe blog:
    http://www.dietapentrutine.ro/2015/10/29/noua-metoda-de-slabit-cu-guarana/

    RăspundețiȘtergere